Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

isabell

1. 9. 2011 8:50
...

;-D nebojte, všechno je vratné, váš "průšvih" je v tom, že máte dvě dítka celkem rychle po sobě a tak si to starší úplně standardně vynucuje pozornost, protože podvědomě cítí, že se o malinko více věnujete mimču a jelikož je asi dost chytrá, tak vystihla vaše telefonovací "slabiny".

Dokud vám nenačmárá na zdi půlky bytu začáteční písmenko svého jména tužkou na obočí, (tak jako já v jejích letech), která nešla ničím přemalovat, buďte stále v klidu.

Já telefonovala vždy s dcerou v podpaží- prostě sem ji odchytla a dělala, že mi její řev pranic nevadí, časem jí přešlo řvaní, posléze jsem ji už nemusela ani odchytávat.... ovšem s věkem roste i rafinovanost "zlobení".

Brzy bude dceři patnáct a já se přestávám soustředit třeba u vaření- často mi teď kouká přes rameno, aby se něco přiučila a jen co se ohlédnu, nebo odběhnu, už vylepšuje jídlo kořením, které tam, podle ní, určitě chybí .... ;o))

0 0
možnosti
MB

Bogarová

31. 8. 2011 23:47
Znám to důvěrně!

Nebojte se, tohle je vratná mateřská demence. Rozchodila jsem to už potřetí;-D

0 0
možnosti