Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michaell

5. 9. 2011 20:53
...

Alespon vidíte, co jste dělali svým rodičům

0 0
možnosti

velký jarda

5. 9. 2011 15:10
dobrý

chci jen dodat, že pořádek je pro blbce, inteligent zvládně i chaos.

0 0
možnosti

Uli

5. 9. 2011 19:38
Re: dobrý

jojo,tak touto větou mě vždy spolehlivě vytočí moje dcera-bordelář:-)R^

0 0
možnosti

Jindri

5. 9. 2011 14:57
karma

to jsem se nasmala, presne tak to vypada u nas, konecne mi zacina dochazet, ze tech par fleku na zemi proste pocka chvili, ze nemusi byt vse hned, ze zacatku jsem byla tez na nervy a vyrizena, z toho vystresovane i deti...Chodim uklizet do domacnosti, jsem pomoc v domacnostech, a kdyz jsem mela moznost videt, ze nektere rodiny s detmi jsou na tom podstatne hur, hory spinaveho pradla, rozbitych hracek atd. tak jsem se uklidnila, manzel kdyz brblal, ze nemam to a to hotove, stacilo mu ukazat jednu fotku, to byl ale opravdu extrem, tak od te doby mam klid:-)

0 0
možnosti

standysman

5. 9. 2011 14:11
Na fotce

vám to tedy moc nesluší a článek relativně o ničem. ;-D

0 0
možnosti