T

Trinity776

20. 10. 2011 21:44
A vám někdo řekl, že to bude těžký?

A myslíte si vážně že, vychovávat dvě malý bytůstky aby se z nich stali slušní lidé je něco snadného? Mě tohle taky příde jako neadekvátní fňukání. Nezaznamenala jsem téměř jediné pozitivní slovo ohledně dvou malých, zdravých dětí. Myslím, že nevíte, co jsou to skutečné problémy, když si tu takhle vylejváte pocity. Ano, není to lehký, ale děti nemáme proto, abychom si dál užívali svojí beztarostnosti. Jsem sama mámou 10 a 7 leté dcery a jsem rozvedená. Takže jsem na vše sama. Taky to není lehký, ale holky jsou zdravé, máme co jíst a kde bydlet a že to s nima není lehký? To není, ale nenapadlo by mě si takhle stěžovat, když ke stížnostem nemám žádný skutečný důvod. To, co jsem četla mi zní jen jako fňukání nad ztrátou vlastního pohodlí a neuvědomělost skutečnosti, že ve skutečnosti žádné opravdové problémy nemáte.

M

mischplysch

21. 10. 2011 11:49
Re: A vám někdo řekl, že to bude těžký?

Mně ten článek nepřipadá jako fňukání, i pozitivní stránky tam autorka zmínila. Zase kdybychom všichni mluvili jen pozitivně a nikdo si na nic nepostěžoval, tak to bude taky k zbláznění http://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)"> A kdyby si měli stěžovat jen ti co mají "opravdové" problémy, tak to by měl nárok promluvit jen málokdo.

Ono je to navíc nepoměřitelné, pokud má někdo superhlídací babičky a volno ob víkend (znám takové, co měli dítě u babičky skoro každý víkend, to je pak pohoda), tak si jistě stěžovat nebude, ale jsou i rodiče, co hlídání nemají žádné, ono to může opravdu vyčerpávat. My třeba taky nemáme extra moc hlídání a potřebovala bych už po 4 letech aspoň víkend pro sebe, ale jinak se cítím v pohodě a nestěžuju si.

A

M

mischplysch

21. 10. 2011 11:50
Re: A vám někdo řekl, že to bude těžký?

jsou i okamžiky, kdy bych an chvilku svůj předchozí život brala, jen tak jít do kina, v klidu si vypít kfe a přečíst knihu, jet na týden na vodu, sbalit se a odjet na víkend někam s kmarádama, jet na vandr do Rumunska atak, prostě jsou věci, které s dětma dělat až tak nelze.

Nevadí mi to, jen se mi občas zasteskne, myslím, že ten pocit "mít zpátky svůj život" není nic špatného, když se jinak dětem s láskou věnujete. Ony vám navíc tenhle výpadek kompenzují jinak http://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">